DIRECT MAIL

Niet alleen online, maar ook per post wilt u uw klanten op het juiste moment kunnen informeren én uw boodschap op hun gedrag en interesses kunnen afstemmen.

Gesegmenteerde direct mail campagnes
Op basis van onze printprogrammatuur zijn wij in staat om al uw wensen op het gebied van variabel printen te realiseren. En u, met één druk op de knop, inzicht te geven in het aantal verzonden direct mail uitingen, gepersonaliseerde klantkaarten, verbruikte materialen en voorraadniveaus.

Dynamische data entry omgeving
Voor het genereren van prospects of informatieaanvragers, heeft u in de loop van de tijd mogelijk meerdere responskaartenacties en responsadvertenties lopen, waarbij de gevraagde gegevens per campagne kunnen verschillen.
Op basis van de ingevoerde campagne code toont het dynamische data entry scherm de invulvelden, die verbonden zijn aan desbetreffende campagne, waarbij de in te voeren adresgegevens kunnen worden geverifieerd met nationale postcode referentietabellen van het betreffende land. Dit alles uiteraard met de behoud van verwerkingssnelheid en een directe koppeling met de marketing database. 

Databewerkingen
Het uniformeren van bestanden en het uitvoeren van bestandsbewerkingen, zoals het normaliseren, herstructureren, splitsen van adresvelden en het ontdubbelen van bestanden, behoort bij Leads to Loyals tot de standaard werkzaamheden. Aanvullend verzorgen wij periodiek de validatie van uw postale adresgegevens op personen die zijn verhuisd, vertrokken en/of mogelijk zijn overleden.