Acteren op klantgedrag

Op zoek naar de juiste oplossing?

Contact

+31 (0)20 547 35 10

of ga naar het

contactformulier

Wij helpen u graag verder
Wij ontwikkelden samen met onze opdrachtgevers al vele succesvolle marketingprogramma’s, zowel voor Business to Business, Business to Consumer als wel voor een combinatie van beide.

Bedrijven als Michelin, Gall & Gall, Golden Tulip, General Motors, TNT Express, Mercedes-Benz, TENA en Staatsbosbeheer gingen u voor!

Een passende oplossing
Omdat niet één organisatie gelijk is, geloven wij in oplossingen die zijn afgestemd op uw situatie en doelstellingen. En waarmee u eveneens een hoge mate van efficiency bereikt, door marketing processen te automatiseren.

Omnichannel dialoog
Wij bieden een interactief communicatie platform, waarbij de klant centraal wordt gesteld en waarmee wij voor u omnichannel de dialoog met uw doelgroep realiseren. Dit doen wij met een platform waarmee enerzijds alle off- en online responses geïntegreerd wordt verwerkt. En anderzijds gesegmenteerd, event driven en omnichannel campagnes worden aangestuurd.

Customer rewarding
Als u iets wilt van uw klanten - herhaalbezoeken, (extra) aankopen, informatie of aanbevelingen - waardeer deze en zeg dankjewel met een beloning! Door klanten op de juiste wijze te belonen, kunt u het verschil maken. Denk hierbij aan directe kortingscampagnes, cash refund campagnes, doorlopende kortingscampagnes, win campagnes, voordeelprogramma, kortingskaart en spaarpunten.

Customer support
Relaties beoordelen uw organisatie steeds meer op basis van hun ervaringen met uw customer support afdelingen.  Wij bieden eenvoudige zoekfuncties en 360 klantinzichten, waarmee u adequaat kunt reageren op vragen en problemen. En mocht uw afdeling er niet uitkomen, dan kunnen zij altijd nog terugvallen op onze 2e lijns support afdeling.

Monitoring & Reporting
Of u nu de ontwikkeling van het aantal actieve klanten wilt volgen of dat u wilt weten hoeveel respons/conversie een bepaalde campagne heeft opgeleverd, met een online KPI dashboard, een online cross tab counting module en geautomatiseerde updates per email heeft u eenvoudig en real time toegang tot al uw data.

Database driven
Contactmomenten en content worden op basis van gedrag en profielkenmerken bepaald, zodat uw relaties op het juiste moment relevante informatie en aanbiedingen ontvangen en worden gewaardeerd.

Connected
De marketing database kan hierbij worden gekoppeld aan externe/interne bedrijfsapplicaties, zoals kassa registratie systemen, facturatie systemen, boeking systemen, (klant)databases en externe webshops.

Program & Campaign management
De toenemende complexiteit van marketingprocessen vraagt een ervaren ondersteuning. Met ons ervaren team van program en campaign managers zijn wij in staat om een programma te beheren, verder te optimaliseren en (ad hoc) campagnes uit te voeren.

Meer weten?
Wilt u meer weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Onze cases