TENA Sampling & Loyalty Benelux

Case

Achtergrond TENA Sampling
Via diverse promotionele acties en websites worden huidige gebruikers en potentieel geïnteresseerden de mogelijkheid geboden om een TENA proefpakket aan te vragen, waarbij tevens vernieuwde producten onder de aandacht van de doelgroep worden gebracht.

Contact

+31 (0)20 547 35 10

of ga naar het

contactformulier

Procesomschrijving TENA Sampling

Voor SCA Personal Care Benelux is de gehele procesflow vanaf het aanvragen tot en met het verzenden van TENA proefpakketten en het vastleggen van de klantconversies in de myBase omgeving ingericht.

Aanvullend zijn een online enquete module, een cash refund module en een loyalty programma voor de Benelux geimplementeerd en zijn er additionele promotionele campagnes vanuit de database gelanceerd.

Producten en Processen Leads to Loyals

 Inrichting van marketing database, import scripts en business rules
 Inrichting van een dynamische data entry omgeving
 Inrichting van respons-, cash refund- en enquête webforms
 Ontwikkeling van SOAP koppelingen en API’s
 Inrichting en beheer van de online myBase omgeving, inclusief Campaign Management, Voorraadbeheer,
      CRM en Reporting tool
 Responsverwerking van alle online en offline proefpakket aanvragen, cash refunds, enquêtes en overigen
 Printing, fulfilment en verzending van proefpakketten en overige aanvragen
 Processing van betalingsverkeer
 Verzending van online newsletters en overige on- en offline campagnes vanuit de marketing database