Rodenstock

Case

Achtergrond Rodenstock
Sinds 2007 faciliteert Leads to Loyals, in opdracht van Rodenstock Benelux BV, het loyaliteitsprogramma Dialogue. Zelfstandige opticiens (die zijn aangesloten bij Rodenstock) kunnen gebruik maken van Dialogue. Het loyaliteitsprogramma Dialogue ondersteunt opticiens bij het (geautomatiseerd) onderhouden van contact met hun klanten.

Contact

+31 (0)20 547 35 10

of ga naar het

contactformulier

Binnen Dialogue wordt de klant gedurende de ‘levenscyclus’ van zijn bril gevolgd, van aankoop tot en met vervanging. Door het met regelmaat met de klant communiceren en extra service te verlenen is gebleken dat de klant genegen is eerder tot vervanging van zijn bril over te gaan. De gehele communicatie binnen Dialogue is geautomatiseerd. Alle uitingen worden uit naam en in de huisstijl van de betreffende opticien naar de klant verzonden.

Doordat Rodenstock Benelux BV het loyalty programma (Dialogue) heeft geïnitieerd en bekostigd hoeft de zelfstandige opticien niet meer zelf te investeren in software en marketingkennis waardoor het voor opticiens zeer aantrekkelijk is om deel te nemen aan Dialogue.