Michelin

Case

Achtergrond Michelin
MICHELIN heeft zich tot doel gesteld om haar Multi-life concept beter onder de aandacht te brengen bij professionele transporteurs. Het Multi-life concept is een uniek product van MICHELIN. Dankzij dit Multi-life concept krijgt een bedrijfswagenband niet minder dan 4 levens (nieuw, herprofileren, loopvlakvernieuwing met MICHELIN Remix en nogmaals herprofileren) en kan de transporteur zijn bedrijfswagenbanden dus optimaal benutten. Het levert hem in alle veiligheid extra kilometers (tot 150%) en een brandstofbesparing op.

Contact

+31 (0)20 547 35 10

of ga naar het

contactformulier

Rol Leads to Loyals
Leads to Loyals is benaderd door MICHELIN voor het ontwikkelen van een online voordeelprogramma om het MICHELIN 4 levensconcept onder de aandacht te brengen bij de professionele transporteurs en bandenspecialisten. Leads to Loyals heeft invulling gegeven aan de brainstorm sessies om de strategie, doelstellingen en het concept voor het programma te bepalen.

Leads to Loyals was verantwoordelijk voor het bepalen van het programma concept, de functionele documentatie, de ontwikkeling en implementatie en verzorgt momenteel het beheer, onderhoud en natuurlijk de ongoing optimalisatie. Het online voordeelprogramma is vanaf de start (in April 2010) Benelux breed gelanceerd en richt zich in twee talen op zowel bandenspecialisten als transporteurs.

Producten en Processen Leads to Loyals

 Loyalty Concept gericht op bandenspecialisten en professionele transporteurs
 Webbased infrastructuur
 Centrale relationele dealer en eindgebruikers database
 Webbased klant interface
 Programma website, inclusief webshop en account overview (NL, B, LUX)
 Campagne management platform (online communicatie)
 Management Rapportages

Wilt u meer informatie, neem dan vrijblijvend contact met ons op.