Gall & Gall

Case

Achtergrond Gall & Gall
Gall & Gall heeft voor haar winkels en franchiseondernemingen de wijnkaart ingevoerd om loyaliteit te creëren bij haar doelgroep en om meer traffic te genereren naar alle 550 filialen in Nederland.

De kaarthouders zijn geïnteresseerd in wijn en worden hierover maandelijks geïnformeerd. Elke actieve kaarthouder ontvangt 12x per jaar een offline mailing inclusief 11x per jaar het nieuwe ‘Proef& magazine’ met informatie over wijnstreken, nieuwe wijnen en aanbiedingen. Tevens ontvangt elke actieve kaarthouder 10% directe korting op alle wijnen op vertoon van de kaart.

Contact

+31 (0)20 547 35 10

of ga naar het

contactformulier

Producten en processen Leads to Loyals

 Ontwikkeling, beheer en optimalisatie van de loyalty database
 Synchronisatie met het centrale kassasysteem van Gall & Gall
 Project- & Campagne management, Data Entry & 2e lijns support
 1e lijns support door middel van inbound en outbound telefoonverkeer
 Webbased Tool voor toegang tot klantdata en managementrapportages
 Financiële afwikkeling/automatische incasso’s
 Genereren van printbestanden ten behoeve van de maandelijkse mailings
 Online kaarthouders omgeving op www.gall.nl (voor online mutaties door klanten)
 Productie en verspreiding van klantkaart

Rol Leads to Loyals
Inrichten van een efficiënt en effectief loyaliteits communicatie platform, waardoor Gall & Gall meer binding krijgt met haar doelgroep en invloed kan uitoefenen op het koopgedrag van de individuele klant. Leads to Loyals is tevens het vaste aanspreekpunt op het gebied van marketing- en procesautomatisering.