Contact

+31 (0)20 547 35 10

of ga naar het

contactformulier

Wereldwijd loyaliteitsprogramma met meer dan 200 deelnemende hotels, website en webshop inclusief internationaal fulfilment en directe koppeling met het centrale boekingssysteem.

MICHELIN heeft zich tot doel gesteld om haar 4 levensconcept beter onder de aandacht te brengen bij professionele transporteurs. Het 4 levensconcept is een uniek product van MICHELIN. Dankzij dit 4 levensconcept krijgt een bedrijfswagenband niet minder dan 4 levens (nieuw, herprofileren, loopvlakvernieuwing met MICHELIN Remix en nogmaals...

Staatsbosbeheer beheert ca. 250.000 ha natuur in Nederland en waarborgt de kwaliteit van een groene leefomgeving voor mens, plant en dier. Om effectiever te kunnen communiceren met de verschillende doelgroepen en de mogelijkheden van up- & cross selling te benutten is er een centrale marketing database ingericht.

 

 

Gall & Gall heeft voor haar winkels en franchiseondernemingen de wijnkaart ingevoerd om loyaliteit te creƫren bij haar doelgroep en om meer traffic te genereren naar alle 550 filialen in Nederland.

Het dialoog programma voor zelfstandige opticiens die d.m.v. geautomatiseerde contactmomenten zorgt voor een hogere klantwaarde.

 

 

Volledig geautomatiseerd multi-channel  lead conversie programma voor de Benelux, met meer dan 1 miljoen contactmomenten per jaar, bestaande uit proefpakketaanvragen, cashrefunds, surveys en een loyalty dialoog programma.

Voor CED heeft Leads to Loyals een online klanttevredenheidsonderzoek ontwikkeld genaamd "Essence". Een deel van de relaties ontvangen na de afhandeling van de schade automatisch, een uitnodiging via e-mail met hierin de vraag deel te nemen aan het online tevredenheidsonderzoek.

Een maandelijkse wereldwijde e-communicatie richting designers,  journalisten, studenten, relaties op universiteiten, directies van bedrijven, overheidsinstellingen en overige relaties van Philips.