DISCOVER YOUR CONCEPT

Onze aanpak

Wij nemen u via verschillende fasen mee om het juiste loyaliteitsprogramma voor uw wederverkopers en/of eindklanten te realiseren. 


Discover your concept


In de ontdekkingsfase voeren wij een business en technische analyse uit om een goed beeld te krijgen van uw marktsituatie, doelgroepen, behoeften, doelstellingen en technische landschap. Een customer journey map is hierbij een goede ondersteuning in het proces.

In de concepting fase brengen wij onze learnings in, worden de mogelijkheden getoetst aan uw behoeften & doelstellingen en kan aan de hand van een ballpark uw business case worden uitgewerkt. De juiste keuze en eenvoud is hierbij bepalend voor het succes van uw loyaliteitsprogramma.

UX & Design

In de ontwerpfase worden de gebruikersinterfaces en contactmomenten voor de verschillende platforms en kanalen gedefinieerd.

Het design & content team bepaald de vormgeving, tone-of-voice, tweakt de responsive templates, desgewenst in uw eigen huisstijl, stemt deze op elkaar af en creëert de verbinding met de juiste impact.

Om dit te realiseren, kan worden samengewerkt met uw eigen bureau.

Development


Met onze infrastructuur en door gebruik te maken van innovatieve technologieën zijn wij in staat om ook op dit onderdeel voor u het verschil te realiseren.

In deze fase ontwikkelen, testen en implementeren we de verschillende componenten van uw programma. Afhankelijk van uw organisatie werken we op een agile wijze, of volgen we een watervalmethode.

We ondersteunen hierbij niet alleen de online communicatie via web, mobile, email en social, maar eveneens customer support en direct mail.

Hierbij kunt u kiezen voor een gefaseerde aanpak om bijvoorbeeld eerst bij een selecte gebruikersgroep hun feedback te leren kennen.

Program Management Services

Na de lancering blijven we het programma en platform optimaliseren op basis van gebruikersfeedback en aanvullende wensen en het monitoren van de key metrics en kpi's.