Klant Dialoog

 

 

 

 

Meer weten over het inrichten van een klantdialoog? Neem dan contact met ons op!

Contact

+31 (20) 547 35 10

of ga naar het

contactformulier

Met een klantdialoog verkoopt u veel beter dan op ‘prijs’ alleen

Klantdialoog begint met het volgen van uw klant, te luisteren naar uw klant, de signalen op te pikken, vragen te stellen en communicatie hierop te laten
aansluiten, zodat u zo goed mogelijk kunt anticiperen op klant situaties.

Omdat klanten graag informatie willen ontvangen, waar zij op dat moment voor open staan.

Het aangaan van een klantdialoog betekent dus bijvoorbeeld dat niet alleen u bepaalt wanneer u uw klant informeert, maar impliceert uitdrukkelijk dat er een dialoog ontstaat tussen u en uw klant, waarbij u inspeelt op interesses, behoeften, (aan)vragen, opmerkingen, beoordelingen en klantsituatie.

Wanneer staat uw klant open voor uw dienst of product?

Wij stellen onze mensen en tools graag voor u ter beschikking om emails, webpagina’s, direct mail, SMS, chat en telefoon, volledig geïntegreerd en variabel op de klant af te stemmen.

Start nu de dialoog met uw klanten.

Wilt
 u weten hoe, neem dan contact met ons op.