INCENTIVE

Incentive programma's

Het implementeren van een programma om uw klanten, agenten, distributeurs of (weder)verkopers te motiveren of belonen, is ook voor uw organisatie realiseerbaar!

Membership levels
In het puntenprogramma kunnen relaties worden ingedeeld naar klantsegmenten. U kunt klantsegmenten gedifferentieerd belonen, waarbij u beloningsvormen selectief per klantsegment kunt inzetten en uw top klanten sneller punten kunt laten sparen. 


Membership types
Naast een persoonlijk account, zijn er eveneens mogelijkheden voor het inrichten van gedeelde  of groepsaccounts. 


Reward management
U kunt uw relaties belonen voor (herhaal) bezoeken en aankopen, (respons)gedrag, klantinformatie, bij speciale gelegenheden en over de lengte van een (actieve) klantrelatie. 


Point redemption
Punten kunnen worden ingewisseld voor (korting op) eigen producten, producten van derden, vouchers, aan een goed doel worden geschonken, en of worden besteed bij aangesloten partners. 


Clearing house
Verstrekte en besteedde punten worden desgewenst via een clearinghouse onder de deelnemende vestigingen verrekend. 


Communication
Uw communicatiemomenten - zoals bevestiging van registratie en aanmelding, wachtwoord vergeten, periodieke puntensaldo updates, bevestiging bestelling - zijn veelal event-driven. Content is hierbij variabel in te richten en draagt bij aan een optimale user experience. 

Custom made

Met een custom made ingericht puntenprogramma beschikt u over een zeer doordacht loyaliteitsprogramma, waarmee u met overtuiging motiveert, complimenteert, enthousiasmeert en stimuleert, en u aansprekende resultaten op het gebied van marketing, sales en customer relations management boekt.

Plug & Play  

Met de plug & play puntenprogramma module, creëert u met weinig inspanning en in korte tijd een volkomen eigen en uniek programma. En u bepaalt zelf de motivatiefactoren, het assortiment, de uitstraling en de content.