CUSTOMER SUPPORT

De customer support afdeling is steeds meer het gezicht van uw organisatie, waarbij klanten uw organisatie beoordelen op basis van hun ervaringen met de service afdeling. Kortom, u wilt een positieve ervaring bij uw klant achterlaten, die ertoe zal leiden dat de klant zal blijven. 

When customers have a problem, they only care about one thing, a quick solution
Zijn uw service desk medewerkers klantgericht? Zijn ze gemotiveerd, vriendelijk, geschikt en beschikken zij over alle relevante informatie en inzicht om binnenkomende telefoon gesprekken direct te beantwoorden of af te handelen? 

Knowledge at the point of action
Heeft de klant eerder gebeld, of via andere kanalen gereageerd, wat is de status van de klachtafhandeling, maar ook hoe waardevol is deze klant, hoe lang is hij reeds klant. 

Support can be the engine of growth
Een customer support afdeling wordt vaak nog beoordeeld als een kostenplaats, afgerekend op het aantal afgehandelde calls, de gemiddelde gespreksduur, etc. Daar waar zij daadwerkelijk ook een bijdrage leveren aan de winstontwikkeling, klantwaarde creëren en waardevolle klantinformatie opleveren. Customer support zal dus ook veel meer als een concurrentievoordeel moeten worden gezien, waarbij aan de klant tegelijkertijd een aanbieding, op basis van NBA (Next Best Activity), kan worden gedaan.

Oplossing
Wij ontsluiten uw marketing database met een 360 graden klantinzicht, waarmee u relaties opzoekt en adequaat kunt reageren op inkomende vragen en problemen en eventueel een next best activity kunt selecteren.